Η ΩΡΑ ΤΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ... ΣΥΧΡΟΝΩΣ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΜΑΣΤΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ. ΚΑΙ ΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΦΑΙΝΟΝΤΕ ΑΜΕΛΗΤΕΕΣ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ. ΘΕΩΡHΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΣΑΓΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ. ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Ή ΗΜΑΣΤΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ. ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΙ ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΑ ΚΑΛΟΥΠΙΑ. Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΟΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΟΥΛΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΥΝΕΠΑΓΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΩΣ ΑΚΡΑΙΟ ΚΙ ΟΜΩΣ... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ. Η ΑΡΧΟΥΣΑ ΤΑΞΗ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΩΣ ΠΟΜΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΡΑΤΤΕ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ. ΤΟ ΝΑ ΑΝΑΘΕΣΩ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΥΣΙΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΠΑΝΑΣΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ(ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΩΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ). ΕΧΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΟΨΙΝ ΤΗΣ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΡΧΟΥΣΑ ΤΑΞΗ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΣΥΧΡΟΝΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΡΗΚΕ ΑΛΛΟ ΜΕΣΟ ΧΡΗΣΗΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΟΠΛΟΥ. ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΕΝΤΑΣΩ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.ΕΤΣΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΩΣ Ο ΛΥΤΡΩΤΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΗ 'Η ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ(ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ,ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΕΣ,ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΤΛ). ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΙΘΟΝΤΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ. ΤΟ ΠΙΟ ΓΕΛΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ. ΕΚΕΙ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΞΗΓΕΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΙΟ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ(ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ) ΟΣΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΚΑΘΟΝΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ , ΑΝ ΟΣΟΙ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΒΓΑΙΝΑΝ ΕΞΩ ΤΟΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΕΙΑ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΕ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΙΟ ΑΙΣΧΡΗΣ ΑΠΑΤΗΣ. ΕΔΩ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΑΞΙΚΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΑΞΗ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΞΕΥΤΙΛΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΚΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΥΠΑΚΟΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ . ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΑ ΞΕΣΚΕΠΑΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΜΑΝΔΥΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΟΥΝ. ΚΑΙ Η ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΑΝ ΑΥΘΕΝΤΙΑ ΔΕΝ ΑΠΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΑΝ ΑΥΘΕΝΤΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΛΗΛΕΝΔΕΤΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου